Jouw vragen, onze antwoorden.
 

Hoe werkt het kopen van tickets?
Je kunt tickets kopen via de website van Eventics en (indien beschikbaar) de ticketshop op de website van het evenement zelf.  U kiest welke tickets u wilt en het aantal en ziet meteen de prijs. Als u via de Eventics website bestelt komen de tickets in uw winkelwagentje en kan je eventueel meerdere andere tickets toevoegen. Daarna kan je na jouw gegevens ingevuld te hebben, het totaalbedrag veilig online betalen dmv IDeal of Paypal. Na de betalingsbevestiging krijg je de gekochtte tickets meteen per e-mail opgestuurd. In de bijlage van deze mail vind je een PDF bestand met de ticket(s). Deze dienen uitgeprint te worden en meegenomen te worden naar het evenement.

Ik ben mijn ticket(s)/mail kwijt, kan ik mijn ticket(s) opnieuw krijgen?
Neem contact op met Eventics en geef ons jouw gegevens, het betreffende evenement en het aantal bestelde tickets door. Als dit overeenkomt in ons systeem dan zullen wij de tickets opnieuw versturen.
 

Tickets kwijt?!

Hoe lang duurt het voordat ik mijn tickets binnen heb?
Dit gaat vrijwel direct. Na de betalingsbevestiging worden de tickets meteen verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. 

Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn tickets
Controleer ook even of de e-mail niet in de spambox/ongewenste mail is terecht gekomen. Indien je de mail niet hebt ontvangen, neem dan contact op met Eventics en geef ons jouw gegevens, het betreffende evenement, en het aantal bestelde tickets door. Als dit overeenkomt in ons systeem dan zullen wij de tickets opnieuw versturen.

Handelen jullie in tickets?
Nee. Wij zijn een zogenaamde primaire ticketverkoper. Eventics geeft uitsluitend namens de organisator tickets uit. Ze zijn dan ook gegarandeerd echt. Van tussenhandel moeten wij niets hebben.
 
Kan ik de tickets kopieren?
Elke ticket heeft een unieke code. Kopieren is daardoor zinloos.

Kan ik de ticket(code) op mijn telefoon opslaan?
Jazeker, na het afrekenenzie je de mogelijkheid om de ticket toe te voegen aan jouw passbook. Je krijgt dan een QR code te zien welke je dient in te scannen met de Passbook app om deze toe te voegen. Bij de entree van het evenement kan je dan gewoon de code laten zien.
 

Staat jouw vraag er niet tussen? Vraag het één van onze medewerkers per mail of telefonisch 06-51797464

Geen tickets ontvangen?

Klik hier voor meer informatie om uw tickets alsnog te downloaden.

Vragen?

Neem contact met ons op, wij helpen u graag verder! Stuur ons een mail of bel ons op:

0591-794049

Bekijk onze promotiefilm: